piątek, 30 listopada 2012

Patelnia na grilla i ruszt do pieczenia ryb

             Lubicie smażone potrawy? Ja bardzo, choć zdrowe niestety nie są. Tłuszcz, który wtapia się w pożywienie podczas smażenia odkłada się potem w organizmie. Cóż no nikt nie chce mieć za dużo tu i ówdzie, a jednak smażone mięsko jest niepodważalnie pyszne. Dla tego chyba ktoś wymyślił patelnię na grilla do smażenia beztłuszczowego. Przyznam szczerze, że gdy pierwszy raz ją zobaczyłam myślałam, że to jakiś niewyrażony durszlak, potem zaczęłam się zastanawiać po co bawić się w coś takiego skoro jedzenie położone na grillu i tak wytapia swój tłuszcz, a teraz już wiem:).


             Bardzo lubię warzywa smażone na patelni, do tego pokrojona w kosteczkę pierś z kurczaka i mamy pyszny obiad, do tego w miarę zdrowy, oczywiście jeśli użyje się małej ilości tłuszczu. Robiąc grilla możemy upiec dwie pieczenie na jednym ogniu. Warzywa podsmażymy bez grama tłuszczu, nadmiar wody odparuje, lub ścieknie, poza tym mięsko możemy w prosty sposób upiec. Nasz obiad jest nie tylko zdrowy, ale i smaczny. Poza tym, ma o wiele mniej pustych kalorii, bo nie został narażony na działanie oleju. W ten sposób, można przyrządzić wiele ciekawych potraw. Posiadanie takiej patelni jest wprost idealne dla osób odchudzających się.





                A dla miłośników ryb, też coś się znajdzie. Powyżej przedstawiłam ruszt do rybek pieczonych, albo raczej grillowanych. Bardzo fajny i poręczny. Oczywiście i bez tego da się upiec rybę, ale używając tego rusztu, rybkę mamy zamkniętą pomiędzy prętami, można ja obracać bez obawy, że nam się rozpadnie. Obracanie oczywiście umożliwia drewniana rączka. Cały ruszt wykonany jest ze stali chromowanej, oczywiście pomijając sam uchwyt. I tak oto mamy dwie rzeczy teoretycznie nie potrzebne, a w praktyce bardzo przydatne rzeczy, które otwierają nam nowe możliwości grillowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz