czwartek, 29 listopada 2012

Zestaw akcesoriów do grillowania

         Jeśli ktoś ma w rodzinie wielbiciela grillowania, zbliżają się jego lub jej urodziny czy też imieniny i nie ma pomysłu na prezent, to akcesoria grillowe mogą okazać się wybawieniem. No bo jak by nie było sztućców nigdy za wiele, nawet tych do grilla, poza tym w zestawie który mam zamiar przedstawić nie ma wyłącznie" sztućców" jest coś więcej  Ja jako osoba zapominalska i roztrzepana, zawsze mam problem z przewracaniem kiełbasek i tym podobnych rzeczy. Oczywiście szczypce posiadam, gdzieś... Niestety jak przychodzi co do czego, to nigdy ich znaleźć nie mogę. Dla tego też, gdyby ktoś kiedyś nie wiedział co mi kupić, a chciałby mi zrobić przyjemność to mogłabym dostać taki oto komplet, a jak nie dostanę to trudno,, sama sobie kupię:


        W takim zestawie jest dosłownie wszystko co może się przydać fanom grilla:), anty fanom , którzy grillują z przymusu tez się na pewno przydadzą. W zestawie znajdują się: szczypce, łopatka, widelec, szczotka do czyszczenia rusztu, pędzel do smarowania, 4 szpikulce do szaszłyków, a do tego w zestawie mamy walizkę. Co najważniejsze dzięki niej, wszystko jest na miejscu i zawsze pod ręką, wystarczy tylko sięgnąć po walizkę, a szczypce będą po prostu na nas czekać. Poza tym jest bardzo praktyczna jeśli chodzi o podróżowanie. Można ją wsadzić do bagażnika bez obaw, że na zakręcie wszystko się rozsypie i spędzimy kilkadziesiąt minut na poszukiwaniu rozrzuconych przyrządów.



          No cóż, miał być post łączący niezbędne i praktyczne z ciekawym jednak pozostanę przy samym praktycznym i niezbędnym, bo jednak to ciekawe potrzebuje więcej miejsca dla siebie. A żeby było ciekawiej, napiszę że w następnym poście będzie coś o dziurawej patelni, która wywarła na mnie stosunkowo niedawno ogromne wrażenie i teraz znalazła się ona na mojej liście zakupów w 2013 r. Patrząc na ta listę zastanawiam się gdzie ja te wszystkie "musze to mieć" pomieszczę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz